Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-21 17:44:08
turiu du beveik identiskus 27" monitorius ant stalo.
vienas matinis kitas tik siaip 'anti-glare'. realiai kaip veidrodis.
t.y. netgi naudoju kaip veidrodi realiai - pasiziuret ar nesusiveles
labai :))))
jei rimtai, tai tas kur matinis, absoliuciai jokiu problemu net kai
sviecia saule pro langa. tas kur blizgus, stovi isjungtas beveik visa
laika ir tik kai labai prireikia tada isijungiu, nes uzknisa iki
negalejimo tie blizgesiai. atsispindi viskas iki smulkmenu jame.
kai apdulkejes geriau matosi nei nuvalytas :D