Tema: Re: Naujas TV
Autorius: MRT
Data: 2015-10-21 17:43:49

> Ple, jūs pasiimkite kokį nors paprasto stiklo gabalą ir pridėkite jį
> prie bile kokio normalaus gamintojo teliko ekrano. Tada palyginkite ką
> atspindi vienas ir ką kitas. Tada aiškinkite, kad ten nėra jokių
> antiglare dangų. Negi sunku suvokti, kad dauguma antiglare dangų yra
> tokios, kurios nedaro paviršiaus matiniu?

blizgiam telike su antiglare dangomis (kad jos yra nesiginciju) man lieka per daug atspindinciu.
tarp visu tu TV su veidrodziu funkcija - vieni blizga labiau, kiti maziau.. bet blizga..
o kad galima blizgu telika padaryti dar sudiniau besidorojanti su atspindziais tikiu..

jei perfrazuoti Codec'o "ne matinis ekranas negali buti anti-glare."
i "ne matinis ekranas negali buti labai mazai atspindintis visokias lempas" << tiks?