Tema: Re: Naujas TV
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-10-21 15:00:37
2015-10-21 11:05, hidden rašė:
> Sugalvojau, kad reikia pirkti naują tv ir nuėjau apžiūrėti pasiūlos į
> elektromarktą. Kadangi anksčiau tv turėjo būt Panasonic, tai ir ten
> paklausiau, kodėl jų nerandu:
>
> Ir tada man paaiškino, kad mano žinios apie panasonic pasenusios, jų
> padalinį baltijos salyse uždarė, lenkams ant viso sito pakrasčio
> vienodai, garantijos vykdymas išsikėlė ir visi tik išsiparduoda
> panasonic likučius, be to šiais metais panasonic nieko rimto neparodė/
> neišleido - tik ruošiais paleisti oled ar kokius ten. teleikus šiais
> metais.

Khe, o tu nueik į Avitelą, Topocentrą ar net Senukus - ten jie visai
kitaip galvoja. Ir Panasonic telikų ten yra.

O Elektromarktui tai turi būti gėda dėl tokio požiūrio - perbėgo tarp jų
ir Panasonic juoda katė, nebeprekiauja jie Panasonic telikais, nu bet
tokias nesąmones varyt... Labai žemas lygis.