Tema: Re: Naujas TV
Autorius: MRT
Data: 2015-10-21 17:58:00
> sutiktum, bet kritikuoji mano asmenini pasirinkima?
> del to, kad kiti daro kitaip? as tos antenos net neplanuoju turet. pradzioj ir ieskojau
> teliko, nes tikejausi kad buna ju normaliu. taciau ieskojau jo
> minotoriaus f-jai atlinkt. tai ir butu buves sprendimas per sikna.
> dabar tiesiog nusipirkau daikta pagal paskirti.

tiesa sakant niekas nesukritikavo nei tavo asmeninio pasirinkimo, nei to monitoriaus.
kritika eina, kad tavo pasirinkimas yra da best apsoliuciai daugumai (t.y. kiekvienam runkeliui ir t.t.)
Supratimas, kada telikas atlieka monitoriaus funkcija tikrai gincytinas.. ir ypac
kada jis atlieka ta funkcija tikrai prastai (del ko tu ir nepirkai TV, o pasirinkai monitoriu).
Tau tas "prastai" pasireiskia 70-90% laiko.. kitiems - 0-20%.. (skaiciai is lempos)..