Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-21 17:24:46
sutiktum, bet kritikuoji mano asmenini pasirinkima? del to, kad kiti
daro kitaip? as tos antenos net neplanuoju turet. pradzioj ir ieskojau
teliko, nes tikejausi kad buna ju normaliu. taciau ieskojau jo
minotoriaus f-jai atlinkt. tai ir butu buves sprendimas per sikna.
dabar tiesiog nusipirkau daikta pagal paskirti.