Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-21 19:36:58
tai gal patys skaityt ismokit, nes kas pirmas siknom cia metytis pradejo
tai panasu nei vienas 'nepastebejot'. kaip visada.
is as niekam apskritai nieko nesiuliau ir nevadinau geriausiu variantu
visiems visada. viso labo ivardinau savo pasirinkima. tada ant manes ir
pasipyle eilines siknos ir budulio kliedesiai.