Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-22 13:47:42
reikejo pacituot visa mano posta, nes kitaip yzytomas atseit 'nemato'.
jis i mano postus atrasineja tik per kitu replajus.
galesiu paziuret kaip fule atrodo. ant teliku visu absoliuciai matytu
aviteloj atrode super tragiskai. tiesa, nerode fules ant to didelio 85"
panasonico kai dar jis ten buvo, tai nzn kaip tas. bet visi kiti 55-65"
tai konkreti tragedija nepriklausomai nuo kainos.