Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-23 19:19:55
na kokie tyrimai, jei tai mano asmeniniai pastebejimai, patvirtinti dar
keliu nepriklausomu pasnekovu. Nors, galbut ir buvo kieno nors daryti
kazkada, taciau as apie tai nieko nezinau, deja.

Siaip, geriau pagalvojus, as labiau buciau linkes pabrezti siuo atveju
du aspektus - zmogaus "galvos busena" tuo metu, ir asmenines zmogaus
jautrumo savybes. Netgi kaip svarbiausia isskirciau zmogaus busena. T.y.
jei jis tuo metu depresijoje, jis, mano manymu, 99,9 proc. nesureaguos.
Jei jis ne tiesiog uzsiparines, tai vis vien daug sansu, kad nesureaguos.

O atsipalaidaves, neuzsiparines, budrios samones busenos zmogeliukas jau
turi daug sansu pajausti, bet tada jau itakoja jautrumas rodiklis.
Nejautrus, ar prastos bukles (pavarges nuo darbo, pachmielingas ir t.t.)
greiciausiai nesureaguos, na o jei viskas su juo ok, tada itariu,
sureagavimas butu daugiau nei 50/50, t.y. neatsitiktinis.