Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 21:44:00
tiesa, buvo darytas eksperimentas su dnr spirale. Paeme mamo ir dukros
kraujo ikr ten kazka dare, ar tik ne dnr spirales lankste:) tai zodziu
bandymo elementai buvo nutole vienas nuo kito lyg ir per 400km, tai
viena spirale suspaudus, tuo paciu metu susispausdavo kita,esanti toli.
Vat tau, mokslinis metodas.

As siaip pries pati moksla nieko neturiu, netgi gerbiu jo laimejimus ir
pasiekimus. Taciau kai kuriose vietose mokslinis poziuris ryskiai yra
per siauras, ir kai kurie dalykai turetu buti aiskiai pazymeti kaip
mazai istirineti, o ne paneigti, idant tokie kaip Toxis neklaidintu
zmoniu savo wiki pasakomis. Ateis laikas, bus prisikapstyta iki tam
tikru dalyku ir mokslo rankutemis.