Tema: Re: mokslas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-23 10:40:06
nu nebuk toks skeptikas, daug kas imanoma, kas atrodo neitiketina.

as klausiu ne del to, kad sumenkint teorija, o tik del to, kad idomu.

nelabai isivaizduoju kokia sandara tu receptoriu ant akies dugno,
kurie priima tas bangas ir paskui jau jas supratę siuncia informaciją smegenyms,
lygiai taip pat nesuprantu ir fotike kokia sandara tų matricos dalelių,
kurios paverčia ant matricos sufokusuotą vaizdą į informaciją.
gal sandara tokia, kad davus daugiau energijos, ar kitokios, tie
matricos receptoriai gali ir išspinduliuoti tam tikras bangas (aišku daug silpnesnes),
o jau lęšiui jas praleisti į kitą pusę visai jokių problemų.

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html