Tema: Re: mokslas
Autorius: Doc
Data: 2009-04-23 17:45:16
Zasibys knygu bicas prirases, perskaiciau pirmas dvi (kurios plonos), trecia (kuri storesne :) ) ipusejau. Ir dar dafiga pridares podcast'u youtube (pvz. http://www.youtube.com/watch?v=DB4vi6gRM70), pasiziuriu karts nuo karto kai turiu laiko. Siaip tai man jis jau koki pusmeti visu laiku number uno filosofas ;)

--
Doc