Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-23 11:17:22
pagal mane, sis atsisukimas yra nesalyginis gynybinis refleksas,
susitimuoliuojamas komandos, gautos is samones (pasamones). Todel bet
koks zmoniu, surinktu i viena vieta su tikslu paeksperimantuot smegenu
buvis bus imho, 100% netinkamas.

Bandymas turetu vykti gatveje, kur yra daug ivairiu zmogiu. Sureaguoti
galetu imho, tik neuzsiparine (tuo momentu intensyviai nemastantis
zmones) naturaliai kazka veikdami, kazkur eidami.

> http://skeptikas.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=43 kad suteikt tau dar disesnes pasipirties,
 > galiu pasakyt, kad ash irgi skyres savu pinigu tam - taigi ne tik
irodysi savo tiesa,

> bet ir nuskalbsi mane! kas gali but dzhiugiau.
		^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ eik tu? Man tai yra dziugesniu
dalyku :)