Tema: Re: mokslas
Autorius: Doc
Data: 2009-04-22 23:23:36
"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message news:gsnsm3$lq1$1@trimpas.omnitel.net...
> remiantis mokslu, galima teigti be tikimybes, artimos vienetui. GAlima
> teigti 100.00% ir taskas.

Negalima.

> Nes iki plutono butu neimanoma nutransportuoti
> pripuciamo bybio per viena para jokiais budais, zinomais mokslui.
> Cia ir prasideda kryzkele, kad gal but yra budai, nezinomi mokslui? Ka
> as ir norejau isgirsti.
> O tai, kad tamsta apsidraudziate tokiais saugikliai, yra visai malonu,
> ir parodo, kad nesat visiskai sugedes, kaip pvz kiti mano sios
> diskusijos oponentai, pirstai nerodysiu.

Kadangi remiantis žinomais faktais apie mus supantį pasaulį tikimybė, kad žmogus pakaušiu jaučia žvilgsnį, yra labai panaši į tikimybę, kad aplink Plutono planetą skraido vakar pirktas pripučiamas bybis, saugu teigti, kad abu šie teiginiai yra paprasčiausia fantazija ir bandymai juos tikrinti (apie bandymus jais tikėti net nekalbu) yra tik laiko gaišimas. Aišku kiekvieno teisė tiek juos tikrinti, tiek jais tikėti, tik kad toks elgesys bus paprasčiausiai iracionalus.

--
Doc