Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis
Data: 2009-04-22 21:53:37
"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message
news:gsnohg$fus$1@trimpas.omnitel.net...
> tiesa, buvo darytas eksperimentas su dnr spirale. Paeme mamo ir dukros
> kraujo ikr ten kazka dare, ar tik ne dnr spirales lankste:) tai zodziu
> bandymo elementai buvo nutole vienas nuo kito lyg ir per 400km, tai viena
> spirale suspaudus, tuo paciu metu susispausdavo kita,esanti toli.
> Vat tau, mokslinis metodas.

shaltiniai?!

("dokumentinis" filmas "what the bleep do we know ir panashus nera
shaltiniai - tai yra sektantu kliedesiai bandandantys "pasiremt" psiaudo
mokslu - kas yra dar blogiau uzh tiesiog kliedesius - nes tai idiotas
bandantis apsirengt mokslininko drabuzheliais kad suklaidint liaudi)

> As siaip pries pati moksla nieko neturiu, netgi gerbiu jo laimejimus ir
> pasiekimus. Taciau kai kuriose vietose mokslinis poziuris ryskiai yra per
> siauras, ir kai kurie dalykai turetu buti aiskiai pazymeti kaip mazai
> istirineti, o ne paneigti, idant tokie kaip Toxis neklaidintu zmoniu savo
> wiki pasakomis.

Mokslas nieko neneigia! Teigianchioji puse turi parodyt yrodymus, kuriuos
galima butu replikuot nepriklausomu ekspertu. Chia ir baigiasi kliedalu
mokslishkumas...

>Ateis laikas, bus prisikapstyta iki tam tikru dalyku ir mokslo rankutemis.

Mokslas tuo ir zhavus, kad jis klysta, taisosi, griuna ir keliasi. Moklas
kelia hipotezes ir stengiasi jas irodyt, jei experimentai duoda kitokius
rezultatus nei tiketasi, mokslas sukuria naujas teorijas - psiaudo mokslas
kuria teorijas, kad pagryst savo isitikinimus ir kartais (labai kartais) net
ieshko experimentu patvirtinanchiu ju teorijas (ar jauti skirtuma?)