Tema: Re: mokslas
Autorius: RJ
Data: 2009-04-23 10:26:48
Kaip jus isivaizduojate aki spinduliuojancia sviesos bangas!!!!!
Akis priima 400nm iki 700nm bangas (matomas spektras).
Ir norit pasakyti kad jas akis gali isspinduliuoti! Zmones, ka jus rukot!
Kaip ir faktas minejo- jus isivaizduojate transliuojanti fotika!?

Visas spektras cia:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Electromagnetic-Spectrum.png