Tema: Re: mokslas
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-22 17:05:31
kažkur skaičiau, kad žmogai sugeba tik 20proc. savo smegeninės resursų
panaudoti. Nors neaišku, kaip tai galima nustatyti :)
aš manau, kad tai kažkoks pusiau prarastas savisaugos sugebėjimas, tam tikra
vieta pajusti, kad į tavy spokso alkanas vilkas :)
Neseniai vaikis referatą apie šiknosparnius rašė - jų ausys veikia kaip mūsų
akys: grįžes į jas nuo daikto atsitrenkęs aidas, smegeninėj apdorotas,
pateikia trimatį vaizdinį + judesį. Taiva, ultragarsą jau moka technika
išmatuoti. O ultravaizdo turbūt dar ne :)