Tema: Re: mokslas
Autorius: pablas
Data: 2009-04-23 10:57:58
  Seniai seniai skaiciau gana rimta straipsniuka apie tai, kad zmogaus
smegenys itempto darbo metu (pvz.,susikaupus,besimokant) spinduliuoja
kazkokio daznio elektromagnetines bangas,kurios buvo salyginai
pavadintos alfa bangomis. Idomiausia tai, kad tos bangos sukelia
rezonansa kitu
zmoniu smegeninese ir padeda mokytis.Siustuvas ir imtuvas siuo atveju
veikia nepriklausomai nuo samones.Analogija butu tokia, kad idemaus
zvilgsnio metu smegenine sugeneruoja kokias nors beta bangas, kurias
atpazista adresato smegenys.