Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-23 10:43:23
tiesiog shitas XX% mitas yra labai gajus ir labai daug kartu man teko apie ji diskutuot su zhmonemis, kurie tuo mitu grindzhia visokius "ekstrasensorinius" sugebejimus.

o del wiki - tiesiog tai prieinamiausias ir pavadinkim, respektabiliausias ish populiariuju - kai ieshkojau linku speciliai tau, pirmieji buvo i yvarius skeptiku forumus/saitus, bet juos atmechiau todel, kad butent, jie neturi tiek "svorio" kiek wiki.;)