Tema: Re: mokslas
Autorius: RJ
Data: 2009-04-23 09:18:36
Biologijos su fizika nepainioji?

Akis "priima" elektromagnetiniu bangu dazniu juosta, tai remiantis tavo
teiginiu ji galetu ir istransliuoti
toki pati dazni (kaip fizikoje antena). Nu kaip Gortas filmo
http://en.wikipedia.org/wiki/Gort_(The_Day_the_Earth_Stood_Still)

O jei rimtai, tai paziurek cia:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Eye-diagram_no_circles_border.svg

Kurioje vietoje yra akis gali isspinduliuoti kazka, apart infraraudonuosius
spindulius?