Tema: Re: mokslas
Autorius: RJ
Data: 2009-04-23 11:59:40
Na tai kodel tada teigiate, kad:
"Fizikos mokslas sako, kad kiekviena priimanti antena gali transliuoti, tik
prireiks žymiai didesnio energijos šaltinio.
O akis ir yra tiesiog antena."

"Man tą akies/antenos principą prieš porą metų išaiškino diedas, o jis kaip
žinai yra radioinžinierius"

Is to ir parasiau sauktukus.

Antena regauoja (pati pradeda "vibruoti") i dazni, kuriai ji yra
sureguliuota.
Pareguliavus imtuva ji galima paversti siustuvu. Taigi is pacituoto sakinio
aisku, kad
akis gali skleisti tuos daznius, kuriuos priima, t.y sviesa!!

As zinau viena veikeja, kuris taip sugeba padaryti- Gortas. Daugiau
nezinau..