Tema: Re: mokslas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-23 12:24:11
Mano mama, pasirodo, nebuvo tokia kvaila. Ji sakydavo: " gerai, iš beždžionės. bet iš kur
ta beždžionė žinojo, kaip reikia, kuria kryptim vystytis.
  Tai va, praėjo daug metų ir genetikai nustatė, vystėsi todel, kad genuose jau buvo
užšifruota šita informacija.
  O mano mama galejo gaut Nobelio premija...;(