Tema: Re: mokslas
Autorius: bzik
Data: 2009-04-23 12:16:55
jei atvirai, tai mano proteliui po siai dienai sios teorijos sunkiai
suvokiamos. Logine prasme ok, bet priimt tai kaip fakta sunku :)

Abejones issakiau del to, kad kiekvieno musu suvokimas skiriasi ir
kiekvienas gali manyt savo fantazijos ribose. Taciau manymas, nereiskia kad
taip yra. Rusai ne vienus metus dare 'ektrasensu musi' (kelis sezonus rode
BTV). Akivaizdus pvz., kaip savo galiomis tikintys ir ne viena aplinkini tuo
itikine zmones susimauna elementariuose bandymuose. Ir ne vienas
neprisipazista, kad susimove, o pradeda burt apie blokuojama energija,
piktasias konkurentu jegas :) I finala pakliuvusieji tikrai turi kazkokius
ypatingus energetinius gebejimus, bet tai, kad ne vienas iki galo ir
tiksliai negali papasakot kas yra dezuteje ar uz uzuolaidos, rodo sios
energijos ribotuma. Plius kiekvienas teisingai atsakes nurodo skirtingus
faktus, skirtingai juos interpretuoja.