Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 17:49:48
Na ir dar.
Skirta tiems, kas galvoja, kad mokslas valdo, o senoves ismintis -
bobuciu pasakos.

Tai kas gi yra tas siuolaikinis mokslininkas? Gal ne zmogus, o robotas?
Deja ne, tai tik pats paprasciausias zmogas. Taigi, visais laikais buvo
zmoniu, kurie male sh., o buvo ir tokiu, kurie viska pastebedavo,
dedavosi i galva, galvodavo, ieskodavo paaiskinimu vieniems ar kitiems
reiskiniams ir t.t. ir pan. Kad ir tas pats niutonas su savo
krentanciais aukstyn obuoliais. Arba Viktoras Shaubergeris, stebedamas
upes tekme atrades daugybe naudingu atradimu. Arba Nikolas Tesla. Na
vardinti galima be galo.
Vien zo, tokie zmones yra dabar, taip pat jie buvo ir labai senai. Ir
jie dejo pamatus siuolaikiniam mokslui. Gal but seniau jie neturejo
tokiu tiksliu matavimo prietaisu, kas leidzia metyti i ju darza akmenis,
taciau technikos neturejimas dar niekaip neatspindi senoves zmoniu
sugebejimo suristi priezastis su pasekmem ir is to daryti stebetinai
teisingas isvadas.

Todel, tas, kas aiskins, kad ajurveda, akupunktura ar dar koks nors
senoves mokslas yra ne mokslas, o salia esantis stalas veikia labiau,
nei koks jupiteris ar marsas, yra vertas eiti ten, kur as dabar nenoriu
keiktis. Hau.

Dex