Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 22:06:12
Jei informacijos nera internete, dar nereiskia, kad moksliskai ji nera
patvirtinta. Kaip sakiau, siaip moksla gerbiu, bet prisilaikau nuomones,
kad jo rankos trumpos.

O juokingiausi visoje sitoje faktu bei ismislu makalyneje yra tie
skeptikai, kurie aklai tiki JIEMS PRIEINAMAIS moksliniais irodymais :)
Nes vos tik pasirodytu, kad kazkas JAU yra zinoma ir patvirtinta mokslo,
tai beliktu tik i krumus begti sleptis.

Siaip labai mano atmintis neimli tokiems dalykams, bet galiu duot galva
nukirst, kad kol gyvenu , yra daug dalyku jau patvirtintu mokslo, kas
buvo bobuciu plektu lygyje dar kai buvau mazas :))) Taip kad, apie ka
mes kalbam?