Tema: Re: va taip va
Autorius: Remigijus
Data: 2011-02-22 00:17:40
Tai ir nerasyk daug.

Visu pirma, as skaitau tai, kas parasyta.

Antra, mano nuomone tokia, kad pirminio sio diskusijos sakos dalyko -
Klaipedos krasto lietuviskumo - kvescionavimas nedaro garbes
kvescionuotojams.

LDK, nors ir buvo nuo juriu iki juriu, nebuvo jurine valstybe, buvo
orientuota i kontinentini veikima (viskam savas laikas, arba ne viskas
is karto, jei kam tos juru galios pritruko, kitaip sakant). Bet tai tik
trumpas epizodas dabartinio Klaipedos krasto istorijoje, kuri turtinga
juros ir baltiskumo.

Remigijus