Tema: Re: va taip va
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-31 12:04:19
Iš AT aikštės nieko nesimatė (nebent iš pačio pakraščio), žmonių per daug
buvo.
Matėsi nuo Talino (lyg ir taip vadinosi tuo metu) parduotuvės
stogo ir kitų gretimų pastatų.

"Remigijus"  parašė naujienų news:ii4n9c$85a$1@trimpas.omnitel.net...
Vanas nebuvai ten, is kur tai matesi. Is AT aikstes, o juo labiau nuo AT
ar pastatu pries.

Remigijus