Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-18 18:35:13
Už ką taip paleckiukui ? Aš gi jį kojomis spardyčiau ;)

Daba kas link "varo ant lietuvių": kodėl mano išdėstyms teisybės
yra tavis suvokams kaip varyms ant lietuvių ? Man pvz. nė kiek
nepanašu į varymą tai jog lietuviai tadu (LDK laikais ir anksčiau)
buvo karingi ir agresyvūs. Nu tokie buvo. Sausumos vikingai.
Argi danai kokie jaučia nepilnavertiškumo kompleksą, kad jų
protėviai buvo kruvinieji žiaurieji vikingai ?
Ar tavi Memelio istorija taip žeidžia ? Nu tai nepergyvenk, Hitleris
gi atsiėmė. O toliau jau Klaipėda Lietuvai teko nepasiklausus
Lietuvos, Stalinas iki tokių smulkmenų kaip lietuviai nesižemino.