Tema: Re: va taip va
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-01-28 18:17:47
> Kad lietuviai nesugeba už save pastovėt ir vietinius liumpenus į vietą
> pastatyt - tai čia Lenkijos problema ?

Siulai lietuviu ubagams eiti dauzyti lenkiskai kalbanciu lietuviu snukius?
Jeigu valdzioje nebutu buvusiu okupanto partorgu tai Vilniaus kraste ir
problemos nebutu.

> Mano suopračiu tai tiesiog
> atsilikusio regiono problemos. Praeis su laiku.

Lenkija i si regiona planuoja investuoti milijardus, bet, jeigu supranti,
juose vietos lietuviskai kalbamtiems, nebus

> Apskritai tai man
> visos tos apsišikusių kaimelių problemos - pa barabanu. Kaip ir
> daugumai lietuvių matomai.

Nieko keista - esi toks pat tipiskas lietuvis. O tipiskas lietuvis neturi
supratimo apie Tevyne. Jam uztenka ir teviskes. Jokia kita rauta pasaulyje
tam atskiru savoku neturi.

> Vietiniai liumpenai ieško išeities, kai kas

Valkataujantys aunys taip pat iseiciu iesko, kad isgyventi ir labai
dziaugtusi, kad atsirastu seimiininkas, kad uz ji viska galvotu, o jam
beliktu tik istikimai vykdyti komandas.

> iš jų mano, kad kolūkiai sūgrįž ir degtinė vėl bus pigi jei perdarys

Elitinis anu laiku proletaras uzdirbdavo VIENA deze degtines. Siandien gi
jis gali nusipirkti 10 kartu daugiau.

> viską į lenkišką (nu visai kaip lietuvių liumpenai tikisi "gerai bus
> prie pakso/ruso/t.t."). Gerai jiems nebus. Pabliūznis ir suvoks kad
> kitos išeities kaip dirbti nėra.

Visas bludas akibaizdziai matosi Lotynu Amerikos salyse. Greiciausiai gali
buti, kad ir Lietuvoje nemazai kam teks vaikus i mokykla vezioti su
ginkluota palyda. Na dar kokius 10-20 metu reiktu paluketi.

> Visos kalbos apie "Lenkija užims Vilniaus kraštą"
> tėra maskolinio mentaliteto puspročių kliedesiai.

Koks skirtumas uzims ar ne. Vilniaus kraste GALIOJA ir galios lenku ivesti
istatymai.

> Europoj bilkokia
> vyriausybė ir viauktėlt nespės apie sienų reviziją, kaip bus pasaulio
> galingųjų su visais šūdais suryta.

Kur tu matai Lietuvos-Lenkijos siena?

> Po dviejų pasaulinių karų tai uždrausta
> tema Europoje. Taškas.

Dabartine Kinijos valdzia pareiske, kad XX amziuje teritoriniu pretenziju
Rusijai nereiks.

> Duotu atveju ši psichozė mums naudinga.
> P.S.: manyčiau neblogas variantas nusodint Lenkijos pagalbą Vilniaus
> krašto "lenkams" būtų kiekviena proga primint kaip tie "lenkai" GKČP
> perversmo metu lakstė su raudonomis vėliavėlėmis (nu ir toliau link
> "ir tai atseit Valensos bei Solidarnošč tautiečiai...??? - šitie maskolių
> komunistų šiknalaižiai ???").

Lakste lenkiskai kalbantys lietuviai su raudonom velevelem ar ne - ju
reikalas. Bet iki siol like lietuviai (priesingai estams) sau i valdzia
rinko buvusius rusu okupacines valdzios partorgus.

PS
Manau rusui, lenkui ar estui, kad ir su 8 klasiu issilavinimu, tokiu
aiskinimu nereiketu.