Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-03 17:11:46
Aha, tikrai supainiojau ;)
Bet ir tų skarelių atveju aš nuoseklus: ES yra krikščioniškos kilmės
šalių sąjunga, ne musulmoniškų. Jei kažkas atsikraustė čia riebesnės
dešrytės valgyt - lai laikosi vietinių tradicijų. Importinių/imigracinių
anklavų mums nereikia, juos reikia vyti lauk, nežiūrint į jokius
serdobolnų mergyčių klykavimus (Sarkozy šiuo požiūriu šaunuolis,
nenori čigonai integruotis - niefig ir imigruoti). Juolab tai jautrus
klausimas - gi realiai vyksta konfliktas su musulmonišku pasauliu,
lai džiaugiasi kad neskerdžiami miniomis, kaip kad prieš kokį nepilną
šimtmetį jiems būtų buvę. Niekinu tokius padarus, kurie naudojasi
vakarų civilizacijos pasiekimais ir tuo pačiu kovoja su vakarų
civilizacija, kas jie bebūtų: musulmonų ekstremistai, antiglobalistai,
kairieji ekstremistai.