Tema: Re: va taip va
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-04 09:06:48
Nuoširdžiai smagu skaityt, kaip žmonės, krūvą metų nebuvę
šalyje X, apie ją žinantys tik iš laikraščių (tame tarpe interneto bulvaro)
antraščių komentuoja situaciją.
Dar juokingiau, kai kelionė lėktuvu ten trunka pusantros valandos
ir kainuoja tiek pat, kiek vienas pilnas bakas automobilio degalų.

Kažkuo primena Lietuvos piliečių dalį, manančią, kad Latvijos vyriausybė
geriau tvarkosi su krize IR Latvijos piliečių dalį, manančią kad Lietuvos
vyriausybė geriau tvarkosi su krize.

Ir kartu primena seną posakį - savam krašte pranašu nebūsi.

"Marux"  parašė naujienų news:iig5ic$rt2$1@trimpas.omnitel.net...

ir Vidas, zinok, ten nebuvo :)