Tema: Re: va taip va
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-15 00:33:22
Nea, nesergu, bet tik nepatinka ju perdėtas sureikshminimas, kaipo kazhkokio pozityvo etalono, nu ne paveiksliukai jie irgi. Bet kaip atsvara ruskiu politikai - tiek to, tebunie, geresnes alternatyvos shiuo metu nera. O shiaip tai man labiausiai nesiklijuot prie ko nors, pasvert viska, o ne isikalbet sau viena, viska aprepiancia panaceja.

Kodel butent juos kishu - jie dabar yra viena ish dominuojanciu pasaulio jegu, kodel tureciau kisht belgus. Kalbam lyg apie dabarti. Kalbat kokie komunistai blogi. Taip, blogi, bet jei TIK tai sutartinai shauksim, bus muilas ir nebebus pokalbio. Bus mazhdaug "Byvi, komuniagos yra blogis, hehe. Taip taip, joou, hehe".