Tema: Re: va taip va
Autorius: Marux
Data: 2011-01-26 12:50:18
va tau ir fizikas :) Filosofuot pradejot ar i religija pasidavet, kad tokias
"aksiomas" sumastot.
Ka reiskia verta? Nusipelne tokios valdzios? Ir ka gi, pvz, tie Jusu
"megstami" siaureskorejieciai tokio blogo padare, kad tokia valdzia turi? O
Jus pats turbut irgi apsish..es nuo galvos iki koju, sprendziant is to, prie
kokios valdzios didesne gyvenimo dali pragyvenot ;)