Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-17 18:28:20
Pokario Lietuva ? Ar ne per daug susireikšminta ?
Reiktų sakyt "pokario Rytų Europa".
Taip, už tai Ruzveltą reiktų teisti kaip karo nusikaltėlį.
Iš kitos pusės - vargu ar jis galėjo realiai kitaip pasielgti.
Nebent tik netiekti lendlizo CCCP'ui, kad Hitleris laimėtų
prieš Staliną, o tadu jau kariaut su Hitleriu. Na bet ir
nelabai tikėjos kad rusai taip atsilaikys, ir rinkėjai būtų
nesupratę, nepalaikę, kad sovietai neremiami. Komunizmo
šmėkla tadu buvo daug gajesnė.

Kas link Vietnamo karo - tai tavy sovietinė propaganda kalba.
Karą USA pralaimėjo, bet neefektyviai - tai jau čia komunistų
mėgiamas kariavimo metodas, ne USA. Pralaimėjo politiškai,
ne kariškai. Rinkėjai neparėmė totalinio karo prieš komunistus,
su Vietnamu pasielgė taip pat, kaip su Rytų Europa po WWII.
Gaji ta komunizmo šmėkla, gaji, tik daba vyksta jos galutinis
pribaiginėjimas.