Tema: Re: va taip va
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-07 10:22:25
Tai čia gaunas kaip,
estės ir skaito paskaitas, ir miega su rusais,
kaunietės nei paskaitų neskaito, nei miega,
ar kaip?

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:iijc2s$tmf$1@trimpas.omnitel.net...

> ir Vidas, zinok, ten nebuvo :)

16 metu buvau karta pries daugiau kaip 35 metus. Teko viena nakti nakvoti su
kauniete pas este uosto rajone, puikiai kalbancia rusiskai. Dar ten buvo
maskvietis, piterietis ir kijevietis. Estuke, pries sugulant su maskvieciu,
tokia paskaita atskaite apie okupantus rusus, kad  mano kauniete pasipiktino
tokiu nemandagiu elgesiu su gerais zmonemis. Taigis kita diena su kaunaiska
panele susikirtome ir issiskyreme Buvo ir istorijos tesinys. Kitais metais,
tranzuojant Estijoje, sutikom viena is tu maskvieciu. Sprendziant is jo
klausimo ar as kaunaiska dulkinau iprastu budu, matyt ten buvo kazkokiu
nesusipratimu, itaciau kijevieti, nes kaunaiskai tuo metu buvo septyniolika.
Taigis nuo to laiko stebiu savo tautiecius ir pastoviai matau
nepilnavertiskumo kompleksus savo paciu valstybei.