Tema: Re: va taip va
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-19 09:38:32
Nieko tie Vokiečiai rimtai neišvystė (tik planavo),
iki LDK subyrėjimo jie nieko ten padaryt nesugebėjo,
o po to ir nebeįdomu buvo. Nes yra žmonės, kurie neišduoda
tėvų žemės pagal politbiuro ar kokio kunigaikštuko nurodymus/raštus.
Už tą juos vokiečiai nors ir nebūdavo patenkinti, bet  gerbė,
dar po šiai dienai Vokietijoje jei aukos "už Klaipėdą" tai niekas
neaukoja, kai "už Mėmelį" kiekvienas sutinka, nors vokiečių
nebeliko nei kvapo, o ir suvereno teisių (pretenzijų) oficialiai atsisakė
(kaip ir į Karaliaučiaus kraštą).

"Alvidon"  parašė naujienų news:ih4euu$q3n$1@trimpas.omnitel.net...