Tema: Re: va taip va
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-07 18:38:13
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:iip54i$ni1$1@trimpas.omnitel.net...

> Intrigos sioje istorijoje nera. Pries 30 metu estu proletariatu
> valstybingumo supratimas prilygo lietuviu inteligentui. Taigi per
> artimiausius amzius, kad lietuviai prilygti estams, nera jokiu sansu.
Keliasdesimt lietuviu, visi su aukstaisiais, svente gimtadieni. Vienas
papasakojo istorija pasienyje apie estu vairuotoja pasienyje ir Lietuvos
pasienieti. Estu, vairuotojas i lietuviu pasienieti kreipesi angliskai,
lietuviu pasienietis liepe kalbeti rusiskai. Estas atsisake. Tada jam buvo
pasiulyta palaukti 4 valandas kol ateis vertejas. Taip estas susipazino su
lietuvisku mentalitetu, o mano bendradarbiu kompanijai buvo labai linksma,
kad dar kuri laika prisimindavo kaip gera anekdota kaip lietuviu muitininkas
isdure estu vairuotoja.
Manote, kad turejo buti kitaip? Kitaip buti negali - lietuviams svieciasi
gyvenimas pusbadziu, nes daugelis nesugebes susimoketi uz sildyma. Brazausko
as tuo nekaltinu. Patys toki i valdzia rinko, kad gyventi is pasalpu.
Estijoje gi kitokia politika - zmones reikalauja salygu uzsidirnti.