Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-28 00:32:31
Vilniaus kraštas yra Lenkijos dalis - čia kas, nuomonė ? Ką rūkai ?
Kad lietuviai nesugeba už save pastovėt ir vietinius liumpenus į vietą
pastatyt - tai čia Lenkijos problema ? Mano suopračiu tai tiesiog
atsilikusio regiono problemos. Praeis su laiku. Apskritai tai man
visos tos apsišikusių kaimelių problemos - pa barabanu. Kaip ir
daugumai lietuvių matomai. Vietiniai liumpenai ieško išeities, kai kas
iš jų mano, kad kolūkiai sūgrįž ir degtinė vėl bus pigi jei perdarys
viską į lenkišką (nu visai kaip lietuvių liumpenai tikisi "gerai bus
prie pakso/ruso/t.t."). Gerai jiems nebus. Pabliūznis ir suvoks kad
kitos išeities kaip dirbti nėra. Lenkija aišku kaip ir tipo palaiko
lenkiškumą svetur, kiekvienos valstybės pareiga tokia, mes irgi
privalom palaikyt lietuviškuvą tiek Lenkijos, tiek Baltarusijos
lietuvių. Tik tiek. Visos kalbos apie "Lenkija užims Vilniaus kraštą"
tėra maskolinio mentaliteto puspročių kliedesiai. Europoj bilkokia
vyriausybė ir viauktėlt nespės apie sienų reviziją, kaip bus pasaulio
galingųjų su visais šūdais suryta. Po dviejų pasaulinių karų tai uždrausta
tema Europoje. Taškas. Duotu atveju ši psichozė mums naudinga.
P.S.: manyčiau neblogas variantas nusodint Lenkijos pagalbą Vilniaus
krašto "lenkams" būtų kiekviena proga primint kaip tie "lenkai" GKČP
perversmo metu lakstė su raudonomis vėliavėlėmis (nu ir toliau link
"ir tai atseit Valensos bei Solidarnošč tautiečiai...??? - šitie maskolių
komunistų šiknalaižiai ???").