Tema: Re: va taip va
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-14 22:19:10
Alvidon, 1991-aisiais Lietuva irgi nebuvo NATO nare, tad pasikartosiu, nevykusi tavo analogija, o mano ishvedzhiojimai turi tiesiogini ryshi su realybe.
Kitas momentas - nemanau, kad CCCP yra geriukas, o USA blogiukas. jie viso labo zhaidzhia savo tarpusavio zhaidima, ir abu yra blogiukai, nes nuo to kencia nekaltos shalys ir nekalti ju gyventojai, nes nu tiesiog po ranka pasitaike. Ta Lietuva tiek vieniem, tiek kitiem yra idomi tik tiek, kiek joje galima ishlaikyt savo itaka, prieshininkui nepatogia karine baze ikurt, ar dar kokia kiaule pakisht. Vat ir viskas, daugiau jiems ant tos Lietuvos nusispjaut, kaip ir ant visu kitu smulkiu valstybeliu.