Tema: Re: va taip va
Autorius: Marux
Data: 2011-02-08 11:02:23
Siuo atveju musu mutininkui didelis minusas, bet, jei tas finougras
vairuotojas mokejo rusiskai, tai jis - visiskas asilas
Sovietu laikais estai tikrai vengdavo kalbet rusiskai, bet tik su rusais.
Jei zinodavo, kad tu is Lietuvos, tai rusu kalbos ziniomis net pranokdavo. O
"triauksciu rusiskus matus" tai net dabar jie masiskai vartoja estiskai
kalbedami, tik nepratusiam klausyt estu kalbos, jie del akcento sunkiai
girdimi