Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-30 23:53:51
Tu čia apie žydų-masonų pasaulinį samokslą?
  Ai, kaip blogai tiems airiams, tik 784 eurai pašalpa. net pusiau padorų
automobilį gali nusipirkt. Varytų jie į Lietuvą gaut kokius net! 100 - 150
eurų!
  Bet man tavo statistika poch., aš matau kaip žmonės kasdieną gyvena ir po
konteinerius nesitrina. Kas nori, darbą suranda.