Tema: Re: Kas visgi grybas ??? Aš ar TT?
Autorius: andrius.kr
Data: 2010-09-23 08:20:09
aš kažkada senai senai su TT nuvažiavau į šoną ~90km nes spasirodė, kad tam
rajone kur važiuoju du kaimai tokiu pat pavadinimu yra.... Nuo to laiko
pasitikrinu kur jis nuvesti žada.

"skyman"  wrote in message news:i6vof1$vtr$1@trimpas.omnitel.net...

Prisiklauses pazystamu patarimu, neperseniausiai isigijau Tomtomo XL
GPS-a. Keleta savaiciu dziaugiausi, bet siandien maniau ji sudauzysiu.
Prisireike nuvaziuot i Savanorių pr. 197 Vilniuje.
Na manau, su gpsu tai cia baikos, nuves tiesiai prie duru. Isvaziavau
laiku, be didesnio laiko atsargos.

Bet kaip skaudziai apsirikau.  Kai jau buvau paciame savanoriu gale,
stabtelejes pabandziau ivesti reikiama adresa. Deja...
Ka bedariau, bet man nieko neparode. Arba rode kaskokius vejus, kazkokia
savanoriu pr. vieta netoli ziedo.
Bandziau ieskot zvalgydamasis pro langus, savarankiskai. Visokie
sandeliai, angarai, na vien zodz - pramonine teritorija aplink.  Ko
sustoje nepaklausiu - visi peciais traukia. Kaip tycia dar nebuvau
pasiemes su savim tos iekomos firmos telefono, tai kol susikambinau su
savo darbu, kol man surado ju telefona, kol prisiskambinau, ir man
pasake kur kaip vaziuot - na zodziu, i svarbu susitikima pavelavau
daugiau nei pusvalandziu !

Tai dabar ir galvoju, kas cia GRYBAS. Ar visu man isgirtasis tomtomas,
ar as , naudotojas? Gal tiesiog nemoku ieskot? O gal zemelapis ten pasenes?

Turintys naujausius mapus, pabandykit surast si adresa.
Savanorių pr. 197 Vilnius.

Jei rasit - butu gerai pamatyt ir kazkoki screenshota, ar gal yra koks
online vieweris tomtomo? Nu arba Teleatlaso, ten rodos tas pats mapas?

Ar visgi, noredams tokiu pokstu ateityje isvengt, turesiu skubiai sio
grybo Tomo atsikratyti, ir ieskotis kokio Liet TOPO? Tiesa, paziurekit
ar TOPO randa nors?

SKYMAN