Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Nero
Data: 2010-09-30 22:17:26
"bileka" ;-))) tai ne zinok - esu slaptas agentas, ir atskleidziu "top
secret" - tik buk draugas -niekam nesakyk ;-)
negi tau su elementaria matematika sunkiai? ;-) sakai nedirbantys zmones
moka mokescius nuo nesamos algos i valstybes biudzeta? ir jiems aisku
nereikia kas menesi moketi pasalpos?

as tau padesiu suskaiciuot, ok? ;-) imkim uzsieni, pvz ta pacia airija.
Bedarbio pasalpa mokama vienam asmeniui yra apie 784 eur/men.
Taigi 1 zmogui per metus tai yra 9408 eur. Bedarbio pasalpa oficialiai
gaunanciu siuo metu yra 128 350 zmoniu. Dabar skaiciuojam: 128 350* 9408 =
1.207.516.800 eur/metams (taip taip - daugiau kaip vienas milijardas eur)
arba po 100 mln eur men. Cia buvo tik skaiciai lieciantys bedarbio ismokas.
Pilnas socialiai remtinu ir ismokas gaunanciu asmenu skaicius yra 442 417
zmoniu.
Visi skaiciai paimti is oficialaus valstybinio saltinio:
http://www.cso.ie/releasespublications/documents/labour_market/current/lreg.pdf

ispudinga ar ne? ;-) ar ir dabar dar sakysi - ai px - cia tu viska
issigalvoji....? ;-)))

o dabar logiskai pagalvok - kaip tu galvoji - kam yra naudinga kad 3 zmoniu
darba padarytu 1 zmogus ir tik uz ta viena zmogu bus mokami mokesciai i
biudzeta? ;-) is skaiciu auksciau matosi - kad valstybei tai labai netgi
nenaudinga + dar ji negauna tokios pat jei dar ne didesnes mokesciu sumos,
nes - nedirbantys gi mokesciu nemoka...

O dabar dar vienas mazo, kvailo ir niekam neidomaus skruzdeliuko
pastebejimas - o tai kaip cia taip yra kad valstybes leido ir toliau
tebeleidzia kapitala is europos perkelti i kinija + dabar jau ir Indija. Tu
galvoji ten mazi skaiciai? ;-) Ten investuojami ir vartosi tokie pinigai -
kad mes net skaiciu tokiu istart nemokam ;-)) Esant pigiai darbo jegai,
energijai, patalpoms ir t.t kazkam i kisene byra grazus pelnas, o vien tik
tokia maza valstybe kaip airija bedarbio pasalpoms ismoka 1.2 mlrd eur. Tu
galvoji cia siaip sau taip viskas vyksta ir niekas nieko nesupranta? Ir
manai- "krize" atsirado is niekur, tiesiog siaip sau, ar del "nepalankaus
planetu issidestymo"? Ir pasaulio kapitalo permetimas i kinija ir indija cia
niekuo detas? ;-)
Pasaulyje egzistuoja ivairios pramoninku, bankininku ir kt. asociacijos
kuriu kisenese sedi visa valdzia. Ir pagrindiniai ir lemiantys istatymai yra
priimami tokie kokie yra reikalingi paciam didziajam verslui.