Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: amenox
Data: 2010-09-23 15:30:50
?Daurimai, nesuprantu, jei esi navigacijos fanas ir aprasei cielus 4
naudojamus irenginius tai kas draudzia isigyti bent viena Garmin? Gal tada
fraze "Garmin ne toks patogus..." galu gale pasikeis i "Mobile XT ne toks
patogus..."? Nenauja nuvi siais laikais tikrai galima rast uz kinietisko
kaina, cia jei kaina yra viskas. O nauja jau ir maziau nei uz 400 tai
tikrai. Ir manau tikrai ne kainoj esme, o principe. Kainuoja viskas, ir jei
paziuret kiek kainuos tas pats igo kartu su smartfonu tai kaina gausis
zymiai didesne uz brangiausia Garmin nuvi, bet perka zmones. Kas ir
keisciausia - nusipirkt nuliova smartfona uz kokius pusantros stukos jokiu
problemu, o va navigacine programa kartu su zemelapiais jau pinigu ir
pritruksta. :)