Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: SAMas
Data: 2010-09-27 15:05:21
On 2010-09-27 08:47:38 +0200, Nero said:

> na, maziau cia jiems reiketu spardytis ir priesintis progresui, - dabar
> jau reikia vytis nuvaziuojanti traukini. Nokia ovi maps - nera
> stebuklai, apie apple situacijos nezinau, nes kadangi neturiu (su
> iPhone jungtimi) tam pritaikytos masinos, mikrobangines, dulkiu
> siurblio, skalbimo masinos, televizoriaus - man to iPhone visai
> nereikia ;)))) bet jei rimtai snekant - rinka yra milziniska, kaip beje
> ir Symbian'o

Kur tu matai ta Symbian'o rinka, cia Nokia kazka prasove, softo
Symbianui pasirinkimas liudnas. Turejau as Symbiana tai daugiau tokio
net uz dyka nebeimciau, ne viena karta pavede.

Cia jau iOS ir Adroidas pasiglemze rinka ir nelabai ja atiduos, na dar
MS paziuresim kiek sugebes atsigriebti su savo nauja Win versija.