Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Nero
Data: 2010-09-27 17:45:53
nzn, neturiu asmeniskai nieko pries Nokia, maniskis E66 kol kas nepavede,
ankstesne irgi beje buvo nokia, o pries ja taip pat..
koki tel pirksiu kai sitas pasibaigs - dar nezinau. Siai dienai vis dar
labai skeptiskai ziuriu i siandienine touch screen ideja telefone ir man dar
nereikia nei iPhone nei Android.... Bet kai apsidairau gatveje - matau kad
dauguma galvoja kitaip, reiskia senstu... ;-)))