Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: amenox
Data: 2010-09-23 23:00:29
Didele dauguma cia besilankanciu naudoja standartinius PDA arba smartfonus i
kuriuos kisa visoki imanoma navigacijos softa, tame tarpe ir Garmin Mobile
XT. Ir taip pat didesnioji dauguma keikia ta Mobile XT skaitydami kad cia
yra Garmin standartinis softas, kas yra netiesa. Ir zinoma didesne dalis
sakydami Garmin turi omeny ta nelemta Mobile XT, nors jis jau 2 metai kaip
negaminamas. Va kai tas poziuris pasikeis, tada jau galima skaityt kad
kazkas ivyko. O kas liecia senesnius Garmin tai bent jau mano manymu
pagrindas yra naujausi zemelapiai, kurie labai sekmingai veikia net
senukuose Streetpilot, nes routinimo mechanizmas pasikeite labai nezymiai
(ten ner ka labai ir keist). O tamstai kaip suprantu svarbiausia yra skin'ai
ir vartotojo interface, kurie tarp kitko Garmin pagal mane nuslifuoti iki
negalejimo, cia turiu omeny standartines funkcijas - rasti adresa, i ji
nuvykti ir pranesti posukius bei reikalingiausia info. O ten jau visokios
knopkutes, duomenu laukai, 3D pastatai ir kita tegu entuziastai zaidziasi.