Tema: Re: Kas visgi grybas ??? Aš ar TT?
Autorius: skyman
Data: 2010-09-17 17:48:23
On 2010.09.17 16:37, Rimas wrote:
> Susivarė teleatlas arba tomtom. Naujausiame jų žemėlapyje toje vietoje
> visi savanoriai žymimi kaip E28/E85/A1/A4 kelias. Tokį duoda pasirinkti,
> bet jokių numerių tipo tam keliui nerasta.

  Tada dar kontr klausimas:

O kaip šiame plane būtų koks iGo, ar kas ten dar  (navigon, becker, mio,
magellan, sygic.....daugiau nebepamenu) ?

Ar visi tokie beviltiški, ir viena tikrai aiški (ir garantuota?)
alternatyva yra  Lietuvos TOPO?

Kažkaip biškeli biesina - turi žmogus teisintis, raudonuoti dėl
pavėlavimo, ir vien dėl to, kad neseniai susigundei pakloti arti štukos
litų už kažkokia grybinę navigaciją.