Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Nero
Data: 2010-09-27 00:42:58
ohoho kokia cia ilga diskusija isiziebe... :-)
dabar neturiu laiko visko perskaityti, galbut kitakart, uz tai nebauskit -
bet noriu isreiksti savo kuklia nuomone, jau labai man (ir gal ne tik man)
tas Garmino amzinas verkslenimas ir teisinimasis kad ta Mobile XT
"nebaigta", "nebepalaikoma" ir t.t. - tikrai vaikiskai atrodo ...:

pries parasydamas noriu pasakyti kad suprantu kad ne nuo taves viskas
priklauso - zemiau tik siaip - isdestau savo, kaip niekingo ir niekam
neidomaus galutinio vartotojo mintis:

jei jau ir tu pats, budamas Garmin atstovas, oficialiai pripazysti kad tas
Mobile XT taip zemina Garmin reputacija, deda vien minusus ir vis sumenkina
ta bendra firmos ir jos produktu ivaizdi - ar nevertetu Garmin vadybininkams
nors truputi pagalvoti, - na visai tik truputi - gal visgi verta ideti siek
tiek pastangu ir padaryti ta Mobile XT normalu? Na kad Niekas ir Niekada -
nebesakytu kad Garmin yra nepatogus, kad primityvus, kad sh.. ir t.t.t....
Gal uzteks traktuoti ta Mobile XT kaip neisbaigta ir nebepalaikoma
nesusipratima ir tik daranti kompanijai geda? Ogi tegul ima ir irodo kad -
GALI IR SUGEBA padaryti ir padaro normalu softa smartfonams (Apple, WM,
Android). Nesant visisku buku trumparegiu, ar su siaip kokia protine
negalia, juk visiskai akivaizdu kad.. - siais laikais negalima uzmerkti akiu
uz progreso fakta - "ismanieji" irenginiai plito ir plis, ir tikrai ateityje
uzims didele rinkos dali - vis didejancia. Seni geri 1980-ji seniai praejo,
vis maziau vartotoju renkasi specializuotus irenginius, laikas pabusti - uz
lango XXI amzius!. O gal jiems gaila kad keletas sumanesniu vartotoju
pasinaudos piratine versija, ar gal net kaimynui irasys? Bendru globaliu
mastu kokie bus nuostoliai - kokie nors niekingi 0.5 - 1% ??? Subankrutuos
Garminas del to??? Jesus - tada tegul ir Microsoftas Windows pardavineja tik
isiutus kokioje nors juodoje dezeje, ROM'e koiam ar isleidzia tik savo PC
platforma. Juokingi man tokie argumentai, kaip - ai negaminsim mes Mobile XT
toliau ir nebepalaikysim nes vistiek ja voge ir vogs... Kazin kodel tas pats
Microsoftas neuzspaudzia piratavimo, ka - nesugebetu? Sugebetu pagaliu
prikaisiot i ratus visiems ir tikrai nesunkiai, BET - juk tai yra rinka -
yra produkto paplitimas, populiarumas - isstumiantis kitas platformas ir
suteikiantis dominavimo galimybes - ar jau vien del to neverta paaukoti
salyginai keliu Windows licenciju ir uzmerkti akis pries smulku piratavima?
O Garminas ka - subankrutuos del to kad keletas juseriu isirasys ta Mobile
XT nemokamai? O gal kaip tik priesingai - gal kaip tik sukurus normalu
produkta pasitaisytu ir nepasikeltu Garmin prekinio vardo ivaizdis? Juk
dauguma is musu pasinaudoje Mobile XT pasakysim bet kuriam kitam
klausianciam - Garminas? - baik tu - visishkas shudas...o juk zmones tikrai
klausia... Na ar ne taip? O uzsienyje tokio kaip piratavimo procentas isvis
yra mazas ir normalus produktas ir perkamas butu normaliai. Jau nekalbu apie
keliama firmos ivaizdi.

Atsiprasau - nieko asmenisko, nei pries tave, nei pries kitus Garmin'o
gerbejus - tiesiog isreiskiau savo mintis...