Tema: Re: Kas visgi grybas ??? Aš ar TT?
Autorius: Rimas
Data: 2010-09-17 16:37:53
Susivarė teleatlas arba tomtom. Naujausiame jų žemėlapyje toje vietoje
visi savanoriai žymimi kaip E28/E85/A1/A4 kelias. Tokį duoda pasirinkti,
bet jokių numerių tipo tam keliui nerasta.

Kitas dalykas ką aš jau seniai išmokau: prieš važiuodamas žiūriu maps.lt
tada tomtom (arba garmin) ir taip susifokusuoju ar tikrai nuvažiuosiu
kur reikia :)