Tema: Re: Kas visgi grybas ??? As ar TT?
Autorius: Nero
Data: 2010-09-27 23:24:29
sutinku 99%, ta viena 1% visgi palikdamas fotikui - cia visgi gerai kai jis
visad kisenej, aisku 1000 metu nereikia ten tu 7 ar daugiau MPix, bet
elementari 3 MP kameryte - kartais tikrai jega.
Kas liecia kokybiskas atostogu foto/video - tada jau aisku visi su savimi
ima normalius foto aparatus, nors... - labai nemazai zinau zmoniu kurie kaip
foto aparata visur butent naudoja iPhone - ir netgi laabai juo dziaugiasi
;-)